Consultant clienți

Principalele sarcini de muncă:

  • Oferă informații și consultă clienții cu privire la serviciile și  produsele companiei;
  • Întocmește dosarele de credite persoane fizice;
  • Efectuarea plăţilor şi încasărilor;
  • Întocmirea documentelor primare de casă;
  • Întocmirea registrului de casă, evidenţa contului 241;
  • Întocmirea jurnalelor şi arhivarea documentelor;

Cerințe către candidat:

  • Studii superioare reprezintă avantaj;
  • Abilităţi de operare calculatorului;
  • Cunoaşterea limbii române și ruse;
  • Calități de comunicare excelente;

Persoanele cointeresate rugăm să trimită CV-ul (cu poză) prin indicarea postului vacant, pentru care doriți să optați, la adresa de e-mail: cariera@microinvest.md.

Vă oferim angajare oficială, pachet social obligatoriu, pachet de remunerare motivant, training-uri de specialitate și oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti.

Ne rezervăm dreptul să contactăm doar persoanele selectate în baza CV-ului.

Vă mulțumim.

Rapoarte financiare