Când ai nevoie de un credit, ești tratat ca un rege, dar numai până la semnarea contractului. După, toate întrebările necesită mult timp pentru a primi un răspuns, iar orice nemulțumire se poate transforma într-o contrazicere sau chiar conflict. La Microinvest e altfel. Rămânem aproape de clienți, indiferent de situație și respectăm standarde internaționale de protecție, transformând relația de creditare într-un parteneriat bazat pe încredere, obiectivitate și respect.

Nu în zadar se spune că prietenii se cunosc la nevoie. Companiile se cunosc la soluționarea reclamațiilor. La Microinvest acceptăm deschis orice reclamație și încercăm să găsim de fiecare dată cele mai eficiente mecanisme de soluționare, pentru ambele părți. Anume pe acest principiu se bazează creditarea responsabilă. Ba mai mult, mereu încurajăm clienții să comunice cu noi despre orice situație, fie că e vorba despre o neclaritate, nemulțumire sau situație ce poate duce la neachitarea creditului.

Cum procedezi când întârzii cu achitarea creditului?

Riscul numărul 1 în accesarea unui credit este să nu îl poți achita, fapt ce poate duce la penalizări și „pete” pe istoria ta creditară. Nimeni nu vrea să se confrunte cu astfel de momente, nici măcar creditorul. Soluția – să calculezi din start cât mai obiectiv capacitatea de plată, să știi cât și pentru ce achiți și să respecți graficul de rambursare. Dar totuși, ce faci când ajungi într-un impas sau situație neașteptată și nu poți rambursa la timp creditul?

Ia-ți inima în dinți și apelează la compania de creditare. Să fugi de situație sau să nu recunoști problema îți va aduce în viitor și mai multe probleme. Cel mai bine este să te apuci de „tratamentul” istoriei de creditare cât mai curând. După o analiză detaliată vei primi mai multe opțiuni de restructurare: prelungirea duratei de rambursare a creditului și rate lunare mai mici, vacanță la plată pentru o perioadă determinată sau refinanțare, dacă ai mai multe credite. Pentru fiecare problemă este și o soluție.

La fel e și cu orice neclaritate în procesul de creditare. Sesizarea neclarităților la Microinvest poate fi realizată prin mai multe modalități, simple și rapide:

  1. Poți apela direct la expertul tău în creditare, care îți cunoaște situația și istoria.
  2. Poți contacta un reprezentant al companiei la Linia Fierbinte 022 802 100.
  3. Poți să expediezi un mesaj la adresa de email: sesizari@microinvest.md.
  4. Să transmiți o scrisoare anonimă completând un formular de contact.
  5. Sau să descrii situația cu care te-ai confruntat în cartea de reclamații din orice oficiu secundar al companiei.

În fine, toți avem neclarități, probleme sau nemulțumiri. Important este să înțelegi că o situație neclară rezolvată astăzi, va aduce doar beneficii atât ție ca client, cât și organizației de creditare. Ambele părți trebuie să fie cointeresate să contribuie la asigurarea unei relații de creditare fără știrbiri de neîncredere.

Alege un creditor care te protejează!

For more information, check out Privacy Policy or write to us at sesizari@microinvest.md.

We use Cookies
Learn more