Frequently asked questions
How to log into the Microinvest application?
What features does the Microinvest application offer?
How do you apply for a loan in the Microinvest application?
How can you digitally sign a loan contract in the Microinvest application?
Este posibilă achitarea anticipată a creditului?
Sigur, pentru a afla suma exactă cu recalcul pentru închiderea integrală te rugăm să ne contactezi la 022 801 701.
Unde și cum pot achita creditul?
Gratuit
- prin rețeaua de terminale Microinvest, Qiwi, Bpay, Runpay, Paynet
- on-line prin my.runpay.com și bpay.md (Android și iOS)
- la toate oficiile „Poșta Moldovei”.
- on-line, prin oplata.md (3%), paynet.md (2%)
- prin internet–banking direct în contul companiei Microinvest, indicând denumirea companiei: OCN Microinvest SRL, codul fiscal: 1003600053518, codul IBAN: MD21AG000000022511323607, scopul: achitarea creditului nr. XX (se aplică comision pentru transfer național de către banca prin care faci transferul).
- AICI
Cum pot afla informații despre starea creditului meu?
Informații despre starea creditului poți afla la numărul 022 801 701, în chat-ul de pe site, în mesageriile Viber sau Telegram sau accesând „Cabinet personal” pe site-ul Microinvest.
Ce este DAE?
Dobânda anuală efectivă (DAE) exprimă costul total al creditului și include toate costurile pe care le implică un credit: dobânda anuală, costul asigurării, comision de analiză dosar, taxele de administrare (lunare sau anuale). DAE reprezinta cel mai util criteriu pentru a compara ofertele de credite ale băncilor și a Companiilor de Creditare Nebancară. Pentru a calcula DAE oferit de compania Microinvest accesează acest LINK, indică suma și termenul dorit, ulterior, dă un click pe „CALCUL ȘI INFORMAȚII DETALIATE DESPRE CREDIT.
Cum pot închide anticipat Linia de credit în Cabinetul personal?
Pentru a închide anticipat Linia de credit în Cabinetul personal, este necesar de parcurs următorii pași:
- Apasă butonul Creditele Mele;
- Selectează numărul contractului de credit dorit;
- Apasă butonul Închidere anticipată. Acesta este accesibil doar dacă ai suficienți bani pe cont pentru a achita rata, dobânda și comisioanele acumulate, inclusiv comisionul de închidere anticipată, daca acesta există.
- Pe ecran va fi afișat un mesaj cu textul: Sigur doriți să efectuați rambursarea anticipată? Da sau NU. În cazul în care selectați butonul DA, acest fapt confirmă că cererea a fost depusă.
Cum să verifici statutul tranzacțiilor în Cabinetul personal?
Pentru a verifica din Cabinetul personal statutul tranzacțiilor, trebuie să apeși butonul Istoricul tranzacțiilor. Aici vei putea vizualiza suma achitată, locul unde a fost realizată plata, statutul plăților și / sau suma retrasă din limita Liniei de credit..
Cum pot retrage banii prin Cabinetul personal?
Retragerea banilor prin Cabinetul personal este posibilă doar pentru produsul Linia de credit. Poți să retragi banii online, prin depunerea cererii, urmând acești pași:
- Apasă butonul Creditele Mele, unde este afișată lista creditelor pe care le ai;
- Selectează numărul contractului de credit dorit;
- Apasă butonul Retragere, amplasat în dreapta, indică suma și selectează metoda de debursare, bancă sau numerar, în spațiile rezervate:
- la selectarea metodei de debursare: bancă, va fi afișat IBAN-ul indicat în contractul de credit, la care Microinvest va transfera suma creditului, în cazul aprobării;
- la selectarea metodei de debursare: numerar, alege un oficiu secundar Microinvest din lista afișată, unde vei putea primi de la casierie suma creditului;
- Apasă butonul Trimite;
- Pe ecran va fi afișat un mesaj cu textul: Multumesc! Cererea a fost încărcată сu succes. Urmărește statutul cererii la Istoricul tranzacțiilor, fapt ce confirmă că cererea a fost depusă.
Cum pot să depun o Cerere aferentă creditului în Cabinetul personal?
Pentru a depune o cerere aferentă creditului tău la Microinvest din Cabinetul personal este necesar de parcurs următorii pași:
- Apasă butonul Aplică acum;
- Completează toate câmpurile necesare din formular;
- Anexează o poză a buletinului de identitate;
- Bifează în căsuțele necesare că ești de acord cu termenii site-ului, că oferi consimțământul pentru accesarea informației despre istoria creditară și pentru prelucrarea datelor personale;
- Apasă butonul Trimite Cererea.
Ce fac dacă am uitat parola de acces?
Dacă ai uitat sau pierdut parola de acces sau crezi că parola ta nu mai este sigură, trebuie să parcurgi încă o dată pașii de accesare a Cabinetului personal pentru utilizatorii noi și vei obține o parolă nouă.
Cum pot accesa Cabinetul personal, dacă sunt utilizator curent?
Pentru utilizatorii curenți ai Cabinetului personal este necesar de parcurs următorii pași:
- Accesează pagina web;
- Dă clic pe butonul Cabinet personal și selectează Client;
- Introdu IDNP-ul, daca ești persoană fizică sau IDNO-ul, în cazul persoanei juridice și parola;
- Introdu parola;
- Apasă butonul Intră în cont.
Cum pot accesa Cabinetul personal, dacă sunt utilizator nou?
Pentru a accesa Cabinetul personal prima dată, trebuie să parcurgi următorii pași:
- Accesează pagina web;
- Dă clic pe butonul Cabinet personal și bifează căsuța Client;
- Introdu IDNP-ul, dacă ești persoană fizică sau IDNO-ul, în cazul persoanei juridice;
- Introdu numărul tău de telefon;
- Apasă butonul Obține o parolă;
- Pe ecran va apărea un mesaj de notificare a expedierii SMS-ului cu parola de acces;
- Introdu în câmpul indicat parola de acces recepționată la numărul de telefon;
- Apasă butonul Intră în cont.
Ce pot sa fac în Cabinetul personal?
Cabinetul personal permite realizarea unui șir de acțiuni, precum:
- Să aplici pentru un nou credit, prin completarea cererii online;
- Să afli detalii despre starea creditului, sold, suma totală, graficul de rambursare și alte informații despre credit;
- Să urmărești istoria tranzacțiilor;
- Să calculezi suma creditului, folosind calculatorul de credite;
- Să găsești răspunsuri la cele mai frecvente întrebări în procesul de creditare.
- Să faci retrageri din limita Liniei de credit sau să închizi total anticipat Linia activă.
Ce este Cabinetul personal pentru client?
Cabinetul personal este un mijloc de comunicare electronic, sub formă de interfața personală a Clientului. Acesta poate fi accesat de pe pagina web.
Care sunt condițiile de obținere a unui credit Auto pentru afacere?
În cazul în care veniturile tale sunt dintr-o activitate antreprenorială, dacă scopul noului tău creditul este procurarea unui automobil, creditul va fi analizat conform condițiilor de creditare pentru afaceri. Mai multe detalii cu privire la creditele pentru afaceri găsești AICI sau contactează-ne la 022 801 701.
Care este suma maximă pentru un credit Auto la Microinvest?
Suma maximă pentru un credit Auto este de 30 000 euro.
Care este diferența dintre credit Auto și leasing?
În cazul unui Credit Auto, clientul este proprietarul maşinii încă de la începutul perioadei de creditare, iar împrumutul se achită prin rate lunare. În situaţia unui contract de leasing, maşina aparţine companiei de leasing, de la începutul contractului până la încheierea acestuia. Schimbul de proprietate la un contract de leasing se face la sfârşit, după ce clientul achită toate ratele. Compania Microinvest oferă posibilitatea procurării unui automobil doar prin Credit Auto.
Cum pot depune o cerere pentru un credit Auto?
Cererea de credit Auto o poți depune fizic la una din oficiile secundare Microinvest sau online accesând link-ul. Dacă procuri mașină de la o Parcare Auto partener, poți depune cererea direct la ei. Dacă deja ești client Microinvest poți depune o cerere prin telefon la 022 801 701 sau prin cabinet personal.
What is a grace period for Agri loan?
A grace period is a deferment of loan payments for a certain period of time. For example, for an Agri loan at Microinvest, you can get a grace period of up to 9 months. Our goal is to create a convenient repayment schedule for our clients. For an individual offer, contact us on 022 801 701.
What is a credit limit?
What is the maximum amount for Business Loans without collateral?
What is the procedure to get a Business loan?
Initially, loan officer schedules a meeting with you and after a preliminary analysis, draws up an individual loan payment schedule and a list of required documents. After the documents are submitted, an application for a loan is made, the decision on which you will receive within a maximum of one day. The last step is signing the loan agreement and receiving the money. The entire procedure can take up to 2 business days.
What is the interest rate for family loans?
The interest rate depends on several factors, such as: period, amount, risk level of the client. You can calculate the approximate monthly payment on the online calculator. Also, you can contact Microinvest operators by phone 022 801 701 to receive an individual offer.
Can I get a loan with no official income?
To get a loan, it is not compulsory to have an official income, but it is important to have confirmed stable sources of income, because solvency is analyzed first of all.
What documents are needed to apply for a loan?
To apply for a loan, you only need a valid ID card. Subsequently, depending on the amount, additional documents may be required regarding confirmation of income, guarantor / co-debtor or pledge.
What are the requirements in applying for a consumer loan?
To get a consumer loan, you must have a stable income and a positive credit history. For more information about the conditions in applying for a consumer loan at Microinvest, please click HERE or call 022 801 701.
What is a consumer loan?
Consumer loans are defined as loans for personal use, such as: repairs, buying furniture, appliances, travel, education, etc
I have loans from other organizations or banks, can I refinance them at Microinvest? What loans can be refinanced?
Microinvest refinances loans from other organizations or banks, taking into account several factors: good credit history, solvency, stable source of income. To get a more detailed answer, you need to apply for a loan physically or online.
If I already have a loan, can I get another one?
Yes, if your income is sufficient to pay off two or more parallel loans and active loans are repaid without delay.
Can I apply for a loan without visiting branch?
Of course. At Microinvest you can apply online for a loan, by clicking on the link, or in the Microinvest app.
How long does it take to get a loan approved?
Personal loan approval time is up to 15 minutes.
How to get a loan from Microinvest?
You can apply for a loan physically, at one of Microinvest’s back offices across the country, or online by clicking on the link. If you are already a Microinvest client, you can apply by calling 022 801 701 or online, in your personal account, or in the Microinvest app.
Acord consimțământul companiei O.C.N. Microinvest S.R.L., IDNO 1003600053518, să prelucreze datele mele cu caracter personal în scopuri de marketing și prospectare comercială, activitate desfășurată, inclusiv prin intermediul contractării terților prestatori de servicii în acest domeniu (apeluri telefonice, e-mail-uri, SMS-uri, notificări pe site sau în aplicațiile mobile ale companiei, publicității targetate în mediul digital sau mesagerii precum: WhatsApp, Viber, Messenger, Telegram, etc.).
Acest acord poate fi retras conform mențiunilor din secțiunea Drepturile subiecților datelor cu caracter personal din politica de confidențialitate și cookies.
Dacă nu ești deacord, te rugăm să debifezi și apoi să apeși Continuă.
I agree to the processing of my personal data by NBFC Microinvest LLC, IDNO 1003600053518 for marketing and commercial purposes, activities carried out, including by concluding contracts with third-party service providers in this area (telephone, email, SMS, notifications on the website or in the company’s personal account, mobile applications, targeted advertising in the digital environment or messengers, such as: WhatsApp, Viber, Messenger, Telegram, etc.).
This consent may be revoked, as described on the Privacy Policy and Cookies page in the Rights of Personal Data Subjects section.
If you do not agree, remove the check mark and click “Continue”.