FAQ site | Microinvest

FAQ site

Achitare și informații despre credite
Contul meu
Credite Auto
Credite pentru afaceri
Credite pentru familie
General
Este posibilă achitarea anticipată a creditului?

Sigur, pentru a afla suma exactă cu recalcul pentru închiderea integrală te rugăm să ne contactezi la 022 801 701.

Unde și cum pot achita creditul?

Gratuit

  • prin rețeaua de terminale Microinvest, Qiwi, Bpay, Runpay, Paynet
  • on-line prin my.runpay.com și bpay.md (Android și iOS)
  • la toate oficiile „Poșta Moldovei”.
Cu comision
  • on-line, prin oplata.md (3%), paynet.md (2%)
  • prin internet–banking direct în contul companiei Microinvest, indicând denumirea companiei: OCN Microinvest SRL, codul fiscal: 1003600053518, codul IBAN: MD21AG000000022511323607, scopul: achitarea creditului nr. XX (se aplică comision pentru transfer național de către banca prin care faci transferul).
Mai multe detalii cu privire la modul de plată le găsești AICI sau la numărul de telefon 022 801 701.

Cum pot afla informații despre starea creditului meu?

Informații despre starea creditului poți afla la numărul 022 801 701 sau accesând „Contul meu” pe site-ul Microinvest.

Ce este DAE?

Dobânda anuală efectivă (DAE) exprimă costul total al creditului și  include toate costurile pe care le implică un credit: dobânda anuală, costul asigurării, comision de analiză dosar, taxele de administrare (lunare sau anuale). DAE reprezinta cel mai util criteriu pentru a compara ofertele de credite ale băncilor și a Companiilor de Creditare Nebancară. Pentru a calcula DAE oferit de compania Microinvest accesează acest LINK, indică suma și termenul dorit, ulterior, dă un click pe „Specificațiile produsului”, unde vei găsi DAE calculat pentru suma și termenul menționat.

Cum pot închide anticipat Linia de credit în Contul meu?

Pentru a închide anticipat Linia de credit în Cabinetul personal, este necesar de parcurs următorii pași:

  1. Apasă butonul Creditele Mele;
  2. Selectează numărul contractului de credit dorit;
  3. Apasă butonul Închidere anticipată. Acesta este accesibil doar dacă ai suficienți bani pe cont pentru a achita rata, dobânda și comisionele acumulate, inclusiv comisionul de închidere aticipată, daca acesta există.
  4. Pe ecran va fi afișat un mesaj cu textul: Sigur doriți să efectuați rambursarea anticipată? Da sau NU. În cazul în care selectați butonul DA, acest  fapt confirmă că cererea a fost depusă.
 

Cum să verifici statutul tranzacțiilor în Contul meu?

Pentru a verifica din Cabinetul personal statutul tranzacțiilor, trebuie să apeși butonul Istoricul tranzacțiilor. Aici vei putea vizualiza suma achitată, locul unde a fost realizată plata, statutul plăților și / sau suma retrasă din limita Liniei de credit..  

Cum pot retrage banii prin Contul meu?

Retragerea banilor prin Contul meu este posibilă doar  pentru produsul  Linia de credit. Poți să retragi banii online, prin depunerea cererii, urmând acești pași:

  1. Apasă butonul Creditele Mele, unde este afișată lista creditelor pe care le ai;
  2. Selectează numărul contractului de credit dorit;
  3. Apasă butonul Retragere, amplasat în dreapta, indică suma și selectează metoda de debursare, bancă sau numerar, în spațiile rezervate:
  • la selectarea metodei de debursare: bancă, va fi afișat IBAN-ul indicat în contractul de credit, la care Microinvest va transfera suma creditului, în cazul aprobării;
  • la selectarea metodei de debursare: numerar, alege un oficiu secundar Microinvest din lista afișată, unde vei putea primi de la casierie suma creditului;
  1. Apasă butonul Trimite;
  2. Pe ecran va fi afișat un mesaj cu textul: Multumesc! Cererea a fost încărcată сu succes. Urmărește statutul cererii la Istoricul tranzacțiilor, fapt ce confirmă că cererea a fost depusă.

Cum pot să depun o Cerere aferentă creditului prin Contul meu?

Pentru a depune o cerere aferentă creditului tău la Microinvest din Cabinetul personal, este necesar de parcurs următorii pași:

  1. Apasă butonul Aplică acum
  2. Completează toate câmpurile necesare din formular;
  3. Anexează o poză a buletinului de identitate;
  4. Bifează în căsuțele necesare că ești de acord cu termenii site-ului, că oferi consimțământul pentru accesarea informației despre istoria creditară și pentru prelucrarea datelor personale;
  5. Pe ecran va fi afișat un mesaj cu textul: Mulțumim. Cererea Dvs. de credit a fost încărcată. În timpul apropiat vom lua legătura cu Dvs., fapt ce confirmă că cererea a fost depusă.

Ce fac dacă am uitat parola de acces?

Dacă ai uitat sau pierdut parola de acces sau crezi că parola ta nu mai este sigură, trebuie să parcurgi încă o dată pașii de accesare a Cabinetului personal pentru utilizatorii noi și vei obține o parolă nouă.

Cum pot accesa Contul meu, dacă sunt utilizator curent?

Pentru utilizatorii curenți ai Cabinetului personal este necesar de parcurs următorii pași:

  1. Accesează pagina web;
  2. Dă click pe butonul Contul meu și bifează căsuța Client;
  3. Introdu IDNP-ul, daca ești persoană fizică sau IDNO-ul, în cazul persoanei juridice și parola;
  4. Apasă butonul Intră în cont.

Cum pot accesa Contul meu, dacă sunt utilizator nou?

Pentru a accesa Cabinetul personal prima dată, trebuie să parcurgi următorii pași:

  1. Accesează pagina web;
  2. Dă click pe butonul Contul meu și bifează căsuța Client;
  3. Introdu IDNP-ul, dacă ești persoană fizică sau IDNO-ul, în cazul persoanei juridice;
  4. Introdu numărul tău de telefon;
  5. Apasă butonul Obține o parolă;
  6. Pe ecran va aparea un mesaj de notificare a expedierii SMS-ului cu parola de acces;
  7. Introdu în câmpul indicat parola de acces recepționată la numărul de telefon;
  8. Apasă butonul Intră în cont.

Ce pot sa fac în contul meu?

Contul meu permite realizarea unui șir de acțiuni, precum:

  • Să aplici pentru un nou credit, prin completarea cererii online;
  • Să afli detalii despre starea creditului, sold, suma totală, graficul de rambursare și alte informații despre credit;
  • Să urmărești istoria tranzacțiilor;
  • Să calculezi suma creditului, folosind calculatorul de credite;
  • Să găsești răspunsuri la cele mai frecvente întrebări în procesul de creditare.
  • Să faci retrageri din limita Liniei de credit sau să închizi total anticipat Linia activă.
           

Ce este contul meu pentru client?

Contul meu sau Cabinetul personal este un mijloc de comunicare electronic, sub formă de interfața personală a Clientului. Acesta poate fi accesat de pe pagina web sau Aplicația Microinvest.

Care sunt condițiile de obținere a unui credit Auto pentru afacere?

În caz că veniturile tale sunt din o activitate antreprenorială, chiar dacă scopul creditului este procurarea unui automobil, creditul va fi analizat conform condițiilor de creditare pentru afaceri. Mai multe detalii cu privire la creditele pentru afaceri găsești AICI sau contactează-ne la 022 801 701.

Care este suma maximă pentru un credit Auto la Microinvest?

Suma maximă pentru un credit Auto este de 600 000 lei, creditul poate fi oferit atât în MDL cât și în valută străină.

Care este diferența dintre credit Auto și leasing?

În cazul unui Credit Auto, clientul este proprietarul maşinii încă de la începutul perioadei de creditare, iar împrumutul se achită prin rate lunare. În situaţia unui contract de leasing, maşina aparţine companiei de leasing, de la începutul contractului până la încheierea acestuia. Schimbul de proprietate la un contract de leasing se face la sfârşit, după ce clientul achită toate ratele. Compania Microinvest oferă posibilitatea procurării unui automobil doar prin Credit Auto.

Cum pot depune cererea pentru un credit Auto?

Cererea de credit Auto o poți depune fizic la una din oficiile secundare Microinvest sau online accesând link-ul. Dacă procuri mașină de la o Parcare Auto partener, poți depune cererea direct la ei. Dacă deja ești client Microinvest poți depune o cerere prin telefon la 022 801 701 sau prin cabinet personal.

Ce vacanță de plată se oferă la creditele Agro?

La un credit Agro poți primi până la 9 luni pauză de la plată, scopul nostru este să creăm un grafic de rambursare comod pentru tine. Pentru a primi o ofertă individuală te rugăm să ne contactezi la 022 801 701.

Ce înseamnă limita de credit?

Limită de credit este suma maximă pe care o poți obține pe parcursul anului. De exemplu, dacă limita ta de credit este de 1 000 000 de lei, poți împrumuta toată suma astăzi sau obține 500 000 de lei astăzi, iar peste o săptămână, o lună sau chiar jumătate de an, încă 500 000 de lei. Orice sumă în cadrul limitei aprobate poate fi obținută în termen de 2 ore. Limita de credit îți permite să economisești timpul și ai posibilitatea să închei tranzacțiile necesare la momentul potrivit. Se efectuează gratis.

De ce sumă aș putea beneficia fără gaj?

Suma maximă pe care o oferim fără gaj clienților business este 2 000 000 lei. Totuși, acestă limită este stabilită individual, pentru fiecare client, în funcție de mai mulți factori, cum ar fi: aportul propriu, domeniul de activitate etc. Pentru a primi o ofertă individuală poți să ne contactezi la 022 801 701.

Cine poate beneficia de un Credit Business / Agro?

Orice persoană fizică sau juridică care deține o activitate antreprenorială.

Care este procedura pentru a primi un credit Business?

Inițial, stabilim o întâlnire împreună cu Expertul de Creditare Microinvest, care, în urma unei analize preventive, va întocmi un grafic de plată individual preliminar și lista de acte necesare. După prezentarea actelor, este nevoie să depui o cerere de credit, la care vei primi răspuns în maxim 24 de ore. Ultimul pas este semnarea contractul de credit și primirea banilor. Toată procedura poate dura până la 2 zile lucrătoare.

Care este procentul / rata lunară?

Rata procentuală este influențată de mai mulți factori, cum ar fi: perioada, suma, nivelul de risc al clientului. Pentru a calcula rata lunară aproximativă accesează calculatorul online Iar pentru a obține o ofertă individuală te rugăm să ne contactezi la 022 801 701.

Este nevoie de venituri oficiale pentru a putea primi un credit?

Nu este obligatoriu să fii angajat(ă) oficial, este important să ai o sursă de venit stabilă, deoarece în primul rând analizăm capacitatea de plată.

Ce documente sunt necesare pentru a primi un credit?

Pentru depunerea cererii ai nevoie doar de buletinul de identitate valabil. Ulterior, în funcție de suma solicitată ți se pot cerere acte suplimentare cum ar fi documente cu privire la confirmarea veniturilor sau gajului.

Сare sunt condițiile de obținere a unui credit?

Pentru a obține un credit este necesar să ai venituri stabile și o istorie creditară pozitivă. Mai multe detalii cu privire la condițiile de creditare găsești AICI sau contactează-ne la 022 801 701.

Ce sunt creditele de consum?

Sunt credite destinate pentru necesități personale, cum ar fi: reparație, amenajarea locuinței, gadgeturi, călătorii, educație etc.

Am credite la alte organizații sau bănci, le pot refinanța la Microinvest?

Compania Microinvest refinanțează credite de la alte organizații sau bănci, însă sunt mai mulți factori de decizie pe care îi luăm în calcul: istoria creditară bună, capacitatea de plată, sursa stabilă de venit. Depune o cerere de credit și primești un răspuns.

Dacă am deja un credit mai pot beneficia de unul?

Da, dacă veniturile tale sunt suficiente pentru a achita 2 sau mai multe credite paralele, iar creditele active sunt achitate fără întârzieri.

Pot depune cerere pentru un credit fără a mă apropia la filială?

Sigur. Poți aplica cererea online accesând link-ul.

În cat timp primesc răspunsul?

Răspunsul la cererea de credit pentru persoana fizica îl primești în 15 minute.

Cum pot aplica pentru un credit la Microinvest?

Cererea de credit o poți depune fizic la una din oficiile secundare Microinvest sau online. Dacă deja ești client Microinvest poți depune o cerere prin telefon la 022 801 701 sau direct în cabinet.

For more information, check out Privacy Policy or write to us at sesizari@microinvest.md.

We use Cookies
Learn more