Ce este important pentru noi

Lucrăm împreună zi de zi pentru succesul clienților noștri
  • Comunicarea simplă și deschisă - ne susținem reciproc, realizăm sarcinile împreună, indiferent de formalități
  • Respect reciproc - toate ideile și părerile se iau în considerare
  • Dezvoltarea continuă - compania pune accentul pe dezvoltarea profesională continuă a angajaților, iar fiecare dintre noi tinde să învețe ceva nou
  • Sinceritatea - fiecare are șansa să crească profesional, apreciem angajații noștri după efortul depus și rezultatele obținute
  • Lucrul în echipă - apreciem personalitatea și contribuția fiecăruia și credem că doar împreună putem schimba lumea din jurul nostru

Dacă acestea sunt despre tine, sună la 022 801 701 sau

    Trimite

    Ei deja fac parte din echipă

    Oameni perseverenți, deschiși, energici și pozitivi

    Cum lucrăm

    Din prima zi te vei simți confortabil și încrezut în sine

    Noi lucrăm cu plăcere

    Diminețile noastre încep cu un zâmbet. Atmosfera caldă și plăcută în echipa alături de care petreci o bună parte din viața ta deja reprezintă o parte din succes. Salariul motivant, posibilitatea avansării în carieră, plăcerea obținută de la ceea ce facem zi de zi, petreceri corporative, zi liberă plătită de ziua de naștere a angajatului și chiar o bară pentru tracțiuni în birou - așa se lucrează în Microinvest. Dacă toate acestea ți le dorești și tu, alătură-te echipei noastre.

    Petrece-ți stagiul de practică la Microinvest

    Obține experiență și șansa de a te angaja

    Stagiul de practică în compania noastră este o oportunitate excelentă de a vedea locul real de muncă, de a-ți evalua competențele și de a înțelege dacă ai ales corect direcția ta de dezvoltare profesională.

    • Trimite CV-ul cu o fotografie
    • Te invităm la noi ca să facem cunoștință
    • Îți propunem să obții experiență în departamentul sau filiala potrivită
    • Pune-ți în valoare potențialul și obține propunerea de a te angaja

    Dacă îți dorești să petreci stagiul de practică la Microinvest, sună la 022 801 701 sau trimite CV-ul.

      uploadTrimite CV-ul

      Urmează programul de instruire Induction

      Începe cariera în domeniul financiar fără experiență

      Programul Induction – oportunitatea de a cunoaște compania Microinvest din interior. Managementul companiei și șefii departamentelor o să-ți povestească despre clienții noștri, principiile de deservire calitativă, valorile după care ne ghidăm zi de zi și o să-ți ofere cunoștințe despre procesul de creditare și vânzări.

      • 3 luni de intruire din contul companiei
      • Bursă și compensarea cheltuielilor de cazare în Chișinău pe tot parcursul perioadei de instruire
      • Șansă reală de a obține un job într-o companie de succes

      Pentru a participa la Programul Induction, sună la 022 801 701 sau

        Trimite

        Absolvenții programului Induction

        Ei deja au obținut succes, și tu vei putea!

        Irina Lungu

        Expert în creditare filiala Botanica, absolventă iulie 2017

        Datorită programului Induction mi-am descoperit potențialul și mi-am delimitat scopurile în viață. Compania Microinvest, prin oameni profesionaliști și atmosferă motivațională, mi-a adus siguranța unui viitor frumos în Moldova. Programul a dezvoltat la mine și colegii mei spiritul de echipă. Proiectele de grup, pe alocuri stresante, ne-au unit foarte mult și au fost până la urmă un generator de energie și bună dispoziție. A fost o experiență unică și sunt recunoscătoare pentru fiecare zi în care am învățat să devin mai bună și mai sigură în propriile forțe.

        Alexandru Golomoz

        Expert în creditare filiala Botanica, absolvent februarie 2016

        Când pentru mine s-au deschis ușile companiei Microinvest, nu aveam decât dorința de a mă lansa într-un domeniu care prezenta pentru mine interes și de a mă dezvolta atât în plan profesional cât și personal. Compania a fost alegerea perfectă. Ca potențial angajat am trecut programul de instruire Induction care mi-a deschis noi orizonturi și a descoperit noi abilități în mine. Am studiat multă informație despe creditare, vânzări, afaceri și, cel mai important, am avut posibilitatea de a cunoaște lucrurile din interior, aplicând cunoștințele teoretice în practică.

        Olga Bejan

        Expert în creditare filiala Bălți, absolventă septembrie 2018

        Absolvind Programul Induction am obținut o experiență bogată. Aici am avut parte de o pregătire teoretică și practică de către cei mai buni profesioniști, care au contribuit la dezvoltarea mea atât profesională cât și personală. Programul a oferit cunoștințele necesare pentru a deveni un bun specialist, a dezvoltat abilitățile pe care deja le aveam și ne-a ajutat să descoperim altele noi. Mă bucură mult faptul că după absolvirea programului am posibilitatea să îmi construiesc cariera în orașul de baștină – Bălți, evoluând odată cu acesta și activând zi de zi alături de o echipă de succes, tânără și cu perspective.

        Dumitru Gaidarji

        Expert în creditare filiala Căușeni, absolvent ianuarie 2019

        Programul Induction mi-a oferit posibilități nelimitate datorită profesioniștilor care zi de zi, pe parcursul a 3 luni, ne-au instruit, împărtășind din experiența proprie acumulată în ani. Conceptul de instruire este unic și interesant prin delimitarea corectă a elementelor teoretice de cele practice. Fiecare zi a programului îmi oferea un flux enorm de energie, care mă aducea zilnic tot mai aproape de scopurile propuse, astfel la sfârșitul programului Induction am acceptat provocarea de a merge într-o localitate nouă pentru mine și să-mi dezvolt potențialul meu odată cu potențialul filialei.

        Hai să lucrăm împreună

        Alege ce ți se potrivește mai bine
        Manager Relații cu Partenerii Business
        Analist Credite Business
        Specialist Resurse Umane
        Specialist marketing
        Funcționar administrativ
        Ofițer antifraudă financiar-bancară
        Specialist prevenirea și combaterea spălării banilor
        Expert în creditare, Rîșcani
        Consilier credite Retail, Căușeni
        Consilier credite retail, Chișinău
        Analist credite retail
        Expert în creditare, Chișinău
        Programator 1C
        Colector creanțe Soft
        Consilier juridic

        Manager Relații cu Partenerii Business

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei promova ofertele companiei clienților actuali și potențiali
        • Vei identifica parteneri potențiali (B2B), vei participa la negocieri, prezentări de oferte și la încheierea contractelor
        • Vei executa operațiuni aferente procedurii de creditare Business
        • Vei elabora produse noi și îmbunătăți procesele existente
        AFLĂ MAI MULT

        Analist Credite Business

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei analiza dosarele și pachetul de documente a potențialilor clienți business
        • Vei aprecia capacitatea de plată a clienților
        • Vei asigura un proces rapid și calitativ de analiză a creditelor business
        • Vei fi parte a Comitetului de Creditare și vei lua decizii de creditare
        AFLĂ MAI MULT

        Specialist Resurse Umane

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei întocmi acte aferente Departamentului Resurse Umane (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.)
        • Vei asigura evidența curentă în registrele privind personalul
        • Vei gestiona dosarele personale ale angajaților
        • Vei întocmi tabela de pontaj
        • Vei prezenta rapoartele solicitate
        • Vei participa la elaborarea procedurilor și regulamentelor de motivare, ordine internă, de trecere a perioadei de probă
        AFLĂ MAI MULT

        Specialist marketing

        Cu ce te vei ocupa?

        • Vei crea texte pentru materiale de marketing, scrie și redacta comunicate de presă, articole
        • Vei participa la elaborarea elementelor promoționale: spoturi audio și video, pliante
        • Vei organiza activități și evenimente promoționale în cadrul companiei
        • Vei administra pagina web a companiei
        • Social Media Marketing: vei administra pagina companiei în Facebook, campaniile în GoogleAds și MyTarget, etc.

        AFLĂ MAI MULT

        Funcționar administrativ

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei asigura suportul administrativ pentru serviciile operaționale (organizare lucrări de amenajare, aprovizionare cu consumabile, urmărirea derulării contractelor)
        • Vei asigura logistica bunurilor companiei
        • Vei asigura comunicarea cu alte organizații (curierat, relația cu furnizorii și alte instituții)
        • Vei fi responsabil de gestionarea parcului auto
        AFLĂ MAI MULT

        Ofițer antifraudă financiar-bancară

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei organiza și îndeplini acțiuni cu scopul de a gestiona riscul operațional
        • Vei preveni acțiunile frauduloase asociate activității de creditare a companiei
        • Vei fi responsabil de implementarea și respectarea Politicii de Risc Operațional a Companiei
        • Vei pregăti rapoarte despre tranzacțiile raportabile către instituțiile responsabile
        AFLĂ MAI MULT

        Specialist prevenirea și combaterea spălării banilor

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei asigura respectarea legislaţiei în vigoare cu privire la prevenirea şi combaterea spălării banilor și finanţării terorismului
        • Vei participa la elaborarea documentelor normative interne în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor și finanţării terorismului
        • Vei asigura controlul respectării reglementărilor interne în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor și finanţării terorismului
        • Vei asigura raportarea periodică către autorităţi
        • Vei participa la instruirea angajaţilor companiei în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor și finanţării terorismului.
        AFLĂ MAI MULT

        Expert în creditare, Rîșcani

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei promova ofertele companiei clienților actuali și potențiali
        • Vei prelua cererile de creditare de la clienți și vei efectua analize financiare
        • Vei fi parte a Comitetului de Creditare și lua decizii de creditare
        • Vei executa operațiuni aferente procedurii de creditare: evaluări și semnare de contracte
        AFLĂ MAI MULT

        Consilier credite Retail, Căușeni

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei oferi informații și vei consulta clienții cu privire la serviciile și produsele companiei;
        • Vei întocmi dosare de credite ale persoanelor fizice;
        • Vei efectua încasări și eliberări de numerar
        AFLĂ MAI MULT

        Consilier credite retail, Chișinău

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei oferi informații și vei consulta clienții cu privire la serviciile și produsele companiei;
        • Vei întocmi dosare de credite ale persoanelor fizice;
        • Vei efectua încasări și eliberări de numerar
        AFLĂ MAI MULT

        Analist credite retail

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei interacționa cu clienții la distanță
        • Vei asigura un proces rapid și calitativ de analiză a creditelor
        • Vei participa la luarea deciziei de creditare
        AFLĂ MAI MULT

        Expert în creditare, Chișinău

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei promova ofertele companiei clienților actuali și potențiali
        • Vei prelua cererile de creditare de la clienți și vei efectua analize financiare
        • Vei fi parte a Comitetului de Creditare și lua decizii de creditare
        • Vei executa operațiuni aferente procedurii de creditare: evaluări și semnare de contracte
        AFLĂ MAI MULT

        Programator 1C

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei modifica configurația 1C, utilizată pentru sarcinile actuale ale companiei
        • Vei oferi suport pentru configurația existentă
        • Vei crea documente noi, rapoarte
        • Vei prelucra documentele contabile și realiza activități de contabilitate operațională și de gestiune
        • Vei finaliza modulele existente și vei dezvolta module noi
        AFLĂ MAI MULT

        Colector creanțe Soft

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei recupera sumele restante datorate de clienţi, conform termenelor şi procedurilor interne ale Companiei
        • Vei contacta clienţii restanţieri din portofoliul de împrumuturi neperformante, în vederea obţinerii angajamentelor de plată
        • Vei supraveghea zilnic calitatea portofoliului de împrumuturi problematice și a angajamentelor de plată asumate de debitori, precum și alte acorduri la care s-a convenit cu debitorul
        • Vei întocmi evidențele și rapoartele necesare
        AFLĂ MAI MULT

        Consilier juridic

        Ce vei face în acest rol?

        • Vei oferi consiliere echipei de Management pe subiecte juridice (în toate domeniile dreptului, parteneriate, întreprinderi internaționale, finanțe corporative etc.)
        • Vei cerceta și evalua riscurile juridice privind deciziile și operațiunile în afaceri
        • Vei comunica și negocia cu părțile externe în apărarea intereselor
        • Vei elabora și redacta proiecte de acorduri, contracte și alte documente cu caracter juridic, pentru a asigura drepturile legale ale companiei
        • Vei monitoriza modificările legislației
        • Vei reprezenta Compania în fața autorităților de stat, a investitorilor, acționarilor etc.
        • Vei oferi suport pentru solicitările investitorilor și creditorilor, cât și asistență pentru alte probleme ale Companiei.
        AFLĂ MAI MULT

        Dacă dorești mai multe detalii, poți consulta politica de confidențialitate aici ori ne poți scrie la sesizari@microinvest.md.

        Folosim cookie-uri.
        Aflați mai multe