Sesizează o încălcare
Pentru că părerea ta este foarte importantă pentru noi și din dorința de a îmbunătăți încontinuu serviciile prestate, te rugăm să ne informezi dacă ai depistat un caz de fraudă, încălcare sau dorești să vii cu o sugestie ori reclamație, prin intermediul următoarelor canale de comunicare:
- Expediază un e-mail la adresa: sesizari@microinvest.md
- Telefonează la Linia Fierbinte: 022 802 100
- Trimite un mesaj anonim prin intermediul formularului de contact
- Trimite o scrisoare poștală la adresa oficiului central sau la oricare din adresele oficiilor secundare ale companiei
- Telefonează la Call-Centru 022 801 701
- Discută cu un angajat prin prezentarea personală în oricare oficiu secundar sau oficiu central al companiei
- Scrieți un mesaj prin intermediul rețelelor de socializare ale companiei
Mesajele sunt gestionate și analizate în conformitate cu respectarea cerințelor de confidențialitate.
Informația detaliată referitor la cerințele față de petiții, modalitatea de soluționare și factorii de resort autorizați să le primească și să le soluționeze se regăsește în Regulamentul privind mecanismele de Soluționare a petițiilor clienților în cadrul O.C.N. “MICROINVEST” S.R.L..
Totodată, O.C.N. “MICROINVEST” S.R.L. descurajează mesajele și alte forme de comunicare care utilizează un limbaj neadecvat, ofensator și/sau denigrator.