Compania Microinvest este mândră să fie unica instituție din Moldova care a primit pentru a doua oară Certificatul,”Smart” de protecție a clienților, reușind să parcurgă cu succes etapele procesului de recertificare și să confirme încă o dată angajamentul și responsabilitatea pe care o poartă față de clienți.
Campania “Smart” reprezintă o inițiativă globală de a încorpora cele mai bune practici de protecție a clienților în sfera de microfinanțare. Standardele impuse de campanie au fost implementate în peste 100 de instituții financiare care deservesc mai mult de 42 milioane de clienți din Europa, Asia și America Latină. Rolul “Smart Campaign” este de a oferi o etichetă de încredere unei instituții financiare, etichetă care certifică implementarea unui proces de creditare corect și echitabil și îi protejează pe clienți atât pe parcursul obținerii și mentenanței unui credit cât și a colaborărilor de viitor. Procesul certificării are drept obiectiv principal verificarea companiei și asigurarea că aceasta își desfășoară activitatea în conformitate cu cele 7 principii de referință:
|
“Creditarea este un pas important pentru fiecare din clienții noștri, în urma căruia se încheie un parteneriat pentru 2, 5 sau chiar și 10 ani. Microinvest este „Un partener de încredere”. „Un partener de încredere” înseamnă: “exact la timp”, „onest și deschis”, înseamnă “corect și obiectiv”. Principiile Certificatului SMART oferă posibilitatea să analizăm procesele din cadrul companiei anume prin ochii clienților noștri ca să asigurăm o deservire calitativă și de încredere” a declarat Directorul Executiv al Microinvest Dumitru Svinarenco.