Orice decizie necesită atitudine serioasă și informare minuțioasă, în special, solicitarea unui credit. Pentru siguranță și liniște sufletească, pe tot parcursul perioadei de creditare, este important să știi că ai la cine să te adresezi, în cazul unor nereguli, nemulțumiri sau neclarități. O companie creditară responsabilă trebuie să fie mereu deschisă să discute cu clienții săi, despre orice detaliu și să le răspundă la toate întrebările survenite. Această abordare stă la baza activității companiei de creditare Microinvest. De aceea, în fiecare zi tindem să oferim servicii mai bune pentru clienții noștri, inclusiv în situațiile neclare.

În cazul unor nereguli, nu ezita să discuți cu expertul tău în creditare

Procesul de creditare include mai multe etape, fiecare din ele avându-și rolul său în stabilirea unor relații sigure și de încredere între organizația financiară și beneficiar. Succesul unui credit depinde în primul rând de alegerea unei organizații financiare sigure, înțelegerea tuturor condițiilor de creditare și respectarea acestora, atât de client, cât și de creditor. Microinvest, în calitate de creditor responsabil, te ajută să înțelegi care sunt principalele etape ale procesului de creditare. Și anume:

  1. Depunerea și examinarea cererii de creditare;
  2. Evaluarea situației financiare a clientului, avantajelor și riscurilor de creditare;
  3. Calcularea creditului, pregătirea contractului de credit;
  4. Prezentarea contractului de credit și semnarea acestuia;
  5. Rambursarea creditului (conform condițiilor contractuale);
  6. Lucrul cu creditele problematice (cea mai neplăcută etapă, atât pentru clienți, care vor fi nevoiți să achite dobânzile penalizatoare, cât și pentru organizațiile de creditare).

De la prima etapă, cea de solicitare a creditului și până la rambursarea totală a acestuia, expertul în creditare trebuie să devină prietenul tău. Acesta are obligațiunea să îți explice toate condițiile creditului, să se asigure că ai înțeles fiecare punct și termen financiar utilizat în contract și să fie mereu gata să rezolve orice neclaritate survenită pe perioada de creditare.

Astfel, dacă nu ai primit un răspuns clar, te-ai confruntat cu unele nereguli sau neclarități sau nu ești mulțumit de atitudine sau procesul de creditare în sine, ai dreptul și posibilitatea să scrii o reclamație către compania de creditare cu care ai încheiat contractul. Acest lucru poate fi realizat prin mai multe canale de comunicare, inclusiv poșta electronică, platforme online sau prin telefon.

În cazul unor neclarități sau cu orice sugestii sau propuneri referitor la activitatea Micronvest, te rugăm să faci legătura cu noi printr-un mesaj pe adresa de email sesizari@microinvest.md, la numărul de telefon 022 802 100 sau online. Opinia ta ne va ajuta să devenim mai buni.

Dacă dorești mai multe detalii, poți consulta politica de confidențialitate aici ori ne poți scrie la sesizari@microinvest.md.

Folosim cookie-uri.
Aflați mai multe