În avion, la hotel sau la bancă, toți ne-am confruntat cu situația de împărțire pe clase a clienților, în VIP sau econom, persoane fizice sau juridice. Aparent corect dar frustrant, e și firesc să ne dorim să fim tratați egal, indiferent de valoarea serviciului pe care îl solicităm. La Microinvest, deținător al certificatului internațional de protecția a clienților – Smart, tratăm corect și respectuos fiecare client care a ales cu încredere produsele și serviciile noastre, indiferent de felul cum arată, ce haină poartă sau că e persoană fizică sau antreprenor. De ce ar trebui să fie altfel?

La fel ca oamenii, necesitățile noastre sunt diferite. Poți să soliciți o sumă mică, pentru nevoi curente sau una mare, ca să-ți dezvolți afacerea – în ambele situații meriți să primești produsul financiar dorit, la momentul oportun și după standarde internaționale de deservire. Anume așa e la Microinvest. Nu avem uși separate pentru clienții fizici sau Business și nici fotolii ca să îi delimităm. Ba mai mult, am organizat toate cele 15 oficii din țară, site-ul și paginile Microinvest, în așa mod, ca fiecare client, indiferent de suma împrumutată să se simtă bine și înțeles.

„Am ales Microinvest pentru că am fost tratați cu respect și au crezut în ideile noaste” – Cazac Efim, client Microinvest

Atunci când oamenii se comportă respectuos și corect cu tine, te simți liber să afli mai multe detalii despre produsele și serviciile pe care le oferă. E o necesitate psihologică de bază pe care toți ne-o dorim în schimb la o atitudine binevoitoare reciprocă. Și invers, când te simți frustrat și discriminat față de cei cu nevoi mai „pompoase”, ai din start starea asta de neîncredere – pe care trebuie să o eviți total, mai ales când iei o decizie de creditare.

Cazac Efim, apicultor și client Microinvest a cutreierat toate organizațiile financiare din Soroca, ca în final să revină la Microinvest, unde a fost înțeles și respectat, chiar de la prima discuție cu expertul în creditare. S-a gândit mult până a luat primul credit ca să-și extindă afacerea. Ca tânără familie, erau stigmatizați de societate că vor rămâne fără casă, că vor avea datorii prea mari pe care nu vor putea să le achite și tot felul de motive ca să renunțe. Echipa Microinvest le-a oferit încredere și tratare respectuoasă și uite că astăzi investițiile făcute s-au soldat cu succes.

„Dacă noi îi ascultam pe cei din jur și nu luam primul credit, azi nici 100 de stupi nu aveam. Să pornești o afacere de la 0 fără un suport financiar e practic imposibil. Am ales Microinvest, pentru că am fost tratați cu încredere și respect și chiar ne-au intrat în situație. Pe lângă procente și comisioane avantajoase, pentru noi a contat, ca totul să fie cât mai clar, rapid și simplu. Băncile nu văd stupul ca o investiție, ci ca o simplă cutie de carton, iar pentru noi, apicultorii, un stup e o adevărată comoară. Microinvest vede creditele ca pe o colaborare, respectă fiecare client și oferă soluții cu adevărat potrivite. Pot spune ferm că dacă nu mergeam la Microinvest, la sigur nu eram unde sunt acum și le sunt foarte recunoscător, că au crezut în mine și intențiile mele.”

Istoria de succes și experiența de creditare a clientului Microinvest, Cazac Efim, o găsești pe pagina cu istoriile clienților noștri.

CONCLUZIE: Tu ești cel care alegi după ce scenariu vor derula colaborările cu orice instituție, companie sau prestator. În lumea modernă ai o mulțime de opțiuni în orice domeniu, ca să alegi ceea ce e mai aproape de tine și necesitățile tale. La Microinvest, am ales să oferim ceea ce ne-am dori chiar noi în orice colaborare, pentru ca toate creditele solicitate să fie responsabile și fără ezitare. Iată de ce, suntem corecți și respectuoși cu fiecare, iar asta ne face speciali.

Alege un creditor care te protejează.

Dacă dorești mai multe detalii, poți consulta politica de confidențialitate aici ori ne poți scrie la sesizari@microinvest.md.

Folosim cookie-uri.
Aflați mai multe