Găsirea unui loc de practică a devenit una din cele mai actuale probleme în viața oricărui student din ziua de astăzi. Studenții caută unde să își desfășoare stagiul de practică nu doar ”pentru bifă”, dar pentru a găsi un potențial angajator pentru viitor. La rândul său, companiile sunt conștiente de faptul că este mai eficient să dezvolte capacitățile profesionale ale ”propriilor” angajați încă de pe băncile școlii, decât să caute un specialist format, dar scump.

Deja de câțiva ani în cadrul companiei noastre se desfășoară cu succes „Induction Programme”. În cadrul acestui program, inițiem tinerii absolvenți în specificul activității unei companii de microfinanțare, le comunicăm direcțiile principale de activitate și le oferim posibilitatea de a se afirma anume în acele domenii pentru care sunt mai predispuși. În anul 2017 am hotărât să mergem și mai departe: pentru prima dată am deschis ușile tinerilor studenți, trei dintre care au obținut rezultate excelente și au devenit parte a echipei companiei: – a afirmat dna Irina Neronov, șeful departamentului Resurse Umane a companiei Microinvest. – Suntem convinși că acest program este o șansă unică pentru viitorii specialiști de a se familiariza cu mediul de lucru, de a-și evalua abilitățile și de a înțelege dacă au ales direcția corectă.

Cum se desfășoară stagiul de practică?

În prima zi studenților li se face cunoștință cu compania, li se expune care sunt așteptările de la ei și totodată sunt ascultate doleanțele studenților.Fiecare student stagiar are un mentor, din rândul angajaților companiei, care pe toată durata stagiului îl coordonează și la care se va putea adresa cu orice întrebare.

Studenții se află în companie pe tot parcursul zilei de muncă, fapt ce le permite să pătrundă în întregime în atmosfera de lucru. Împreună cu experții noștri în creditare, atrag noi clienți, se deplasează în teren pentru a analiza afacerile clienților și participă la etapa finală de acordare a creditului. De asemenea, studenții au posibilitatea să urmărească cum activează oficiul central: să analizeze procesele de lucru, să viziteze toate departamentele și să ofere propriile aprecieri sau recomandări privind îmbunătățirea activității companiei.

Cum are loc procesul de recrutare?

Procesul de recrutare este unul transparent și corect.

Expedierea CV-ului cu o poză atașată
Compania Vă contactează pentru a face cunoștință
3Sunteți invitat la o discuție în grup

Și în cele din urmă compania desfășoară interviul personal.

Impresiile primilor studenți participanți la program

 

Felicia Focșa, studentă în anul 3 în cadrul Academiei de Studii Economice a Moldovei:

”În vara lui 2017 am simțit nevoia unor schimbări. Fiind studentă în anul 2, am înțeles că pot primi mai mult dacă voi combina materialul teoretic predat de profesori cu un stagiu de practică desfășurat în cadrul unei companii adevărate. Pentru a găsi un loc de muncă, care să îmi permită să îmi pun în valoare capacitățile și să mă dezvolt ca și personalitate, am apelat la izvorul nesecat de informații, cunoscut de toată lumea, și anume: la rețeaua internet. Răsfoind, una după alta paginile, am atras atenția la anunțul postat de compania Microinvest. Și, chiar dacă eram sceptică în privința angajării într-o companie atât de mare din lipsa experienței de muncă, am expediat CV-ul, simțind că ”este locul potrivit pentru mine” și că acolo voi găsi ceea ce caut.

Am fost telefonată destul de repede și invitată la un interviu, am trecut testarea și am fost admisă să petrec stagiul de practică. În lunile următoare pe care le-am petrecut în companie, m-am regăsit, am căpătat încredere în propriile forțe, care îmi lipsea, am cunoscut oameni care sunt dispuși să mă ajute în orice moment, personalități puternice cu experiență vastă, de la care am învățat multe lucruri noi. Mă inspiră dorința colaboratorilor de a se perfecționa în permanență, de a căpăta noi abilități și competențe.

După 3 luni, mi s-a propus să devin parte a Echipei companiei cu posibilitatea de a-mi continua studiile în cadrul academiei. Am găsit un job interesant într-un colectiv prietenos și șansa de a mă dezvolta permanent, sunt foarte mulțumită de alegerea făcută.”

Pentru anul 2018, Microinvest are planuri ambițioase privind integrarea tinerilor colaboratori. Începând cu luna februarie, 9 studenți din anul 2, își desfășoară stagiul de practică în compania Microinvest, iar, în luna martie, lor li se vor alătura studenții anului 3. În luna iunie 2018 se va da startul următoarei grupe de studenți în cadrul „Induction Programme”.

Dacă sunteți student al anului 2 sau 3, aveți rude sau studenți cunoscuți, încercați-vă forțele, expediați CV-ul la cariera@microinvest.md și urmăriți pagina de Facebook a compan iei pe

https://www.facebook.com/MicroinvestMD/

Pentru mai multe detalii despre program, accesați https://microinvest.md/fii-parte-din-echipa

Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent

Dacă dorești mai multe detalii, poți consulta politica de confidențialitate aici ori ne poți scrie la sesizari@microinvest.md.

Folosim cookie-uri.
Aflați mai multe

Our website uses cookies and thereby collects information about your visit to improve our website (by analyzing), show you Social Media content and relevant advertisements. Please see our cookies page for furher details or agree by clicking the 'Accept' button.

Cookie settings

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

FunctionalOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

AnalyticalOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Social mediaOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

AdvertisingOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

OtherOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.