Succes în familie și în afaceri. Povestea de viață a unui cuplu de antreprenori. | Microinvest

Să ai propria afacere este un mare succes, dar să ai un business care îi face fericiți pe alții este un mare noroc. Maria Bumbu, împreună cu soțul său, Mihai, au reușit să construiască de la temelie o astfel de afacere. Acum nouă ani, cuplul a fondat propria lor tipografie, de format mare, în atelierul căreia astăzi se creează lucruri, care ne ornamentează orașul, dar și casele noastre. Semne de circulație rutieră, panouri publicitare, fotopanouri, obiecte de decor pentru casă și chiar ghirlande, toate acestea prind conturul realității, în tipografia cuplului. Împreună cu Microinvest, cei doi au reușit să facă față chiar și pandemiei, ba mai mult: au reușit și să lupte cu virusul periculos.    

Au pornit de la o tipografie mică, dotată cu aparataj modest, dar în schimb aveau multă ambiție și un scop de îndeplinit. Muncind, cei doi au creat ceea ce astăzi se numește „BM Public”: companie la care apelează și alte afaceri pentru a-și promova brand-urile lor prin panouri publicitare, litere volumetrice și publicitate stradală de orice dimensiune.

Aceasta însă nu e tot, Maria are grijă și de confortul din casele clienților săi, așă că au creat un departament special, numit „Art Mall”, unde se produc obiecte de decor unicat. Candelabre, ceasuri personalizate, polițe stilate și alte obiecte de decor, care creează atmosfera plină de căldură din casele clienților. Pentru că s-au obișnuit mereu să tindă spre mai mult, cuplul a decis să transforme în realitate o altă idee comună. Așa au început să producă decorațiuni  festive iluminate, de toate dimensiunile, urmărind visul de a face sărbătorile mai frumoase.

Afacerea cuplului necesită investiții permanente, de aceea, acum doi ani, Maria și soțul său au apelat la Microinvest. Datorită ofertei de creditare, cei doi au reușit să diversifice spectrul lor de activitate, dar și să-și modernizeze compania, investind în utilaj de ultimă generație. Și se pare că investițiile nu au fost în zădar, căci afacerea lor, ca și familia, cu anii devine tot mai puternică, așa încât nici pandemia nu a putut să-i afecteze.

„Noi am fost printre norocoșii care s-au putut reprofila”, mărturisește Maria. Pe timp de criză, în loc de decor, panouri publicitare și ghirlande, cuplul a început să producă echipament de protecție împotriva noului coronavirus, și anume, viziere. Acestea au reușit să ajungă la medicii din cadrul Spitalul Republican din Capitală, la Spitalul Raional din Soroca și în alte instituții strategice de luptă împotriva Covid-19.

Astfel, Maria a demonstrat că orice criză poate fi depășită, iar orice dezavantaj poate deveni un atu. „Un om de afaceri trebuie să aibă rezistență și răbdare” este convinsă Maria. De aceea, femeia sfătuie și alți antreprenori să nu lase mâinile în jos, chiar dacă pe umerii lor cade o povară grea precum e noul virus sau alte dificultăți. „Cei mai grei sunt primii trei ani, dar după acea perioadă, ajungi să culegi roada” mărturisește cu sinceritate antreprenoarea.

Dacă dorești mai multe detalii, poți consulta politica de confidențialitate aici ori ne poți scrie la sesizari@microinvest.md.

Folosim cookie-uri.
Aflați mai multe